27.5.16

Notas sobre la trofologia



-Eliminar embutits i evitar la carn en la mesura de lo possible.
-Així, una sang nodrida per fruites crues serà fluida, vitalitzada i alcalina, exempta de matèries àcides, ja que tot i les fruites més àcides tenen reacció alcalina en la sang.
-La digestió normal es manifesta per bona elaboració, amb excrements abundants, inodors, cilíndrics i de color bronzejat; a més, l'intestí es desocupa ben bé, matí i tarda. Una sola evacuació al dia és insuficient, perquè demostra que els residus de la digestió i també la bilis han estat retinguts més de vint hores en el cos, amb el que es impurifica la sang. El normal és desocupar completament el ventre cada vuit hores.
-Menjar sempre amb gana. Si no tens sensació de gana no cal menjar.
-No barrejar fruites acides amb  dolces. Fruites dolces: poma, mango, pruna,papaya, platan, pressec,pera.  Fruites acides: maduixa, kiwi, guayaba, taronja, llimona, pinya, mandarina, raïm, frambuesa, arandanos,


Sobre les dietes
Per començar simplificar la dieta a 1-2productes per apat. S'ha de beure molta aigua en el día a día, pero no durant l'apat, ja que dilueix els acids gastrics i fa més dificil la digestió


Esmorzar
En dejú un suc natural. Aquí el més fácil es fer-se un suc de taronja o un batut de fruites amb aigua.

Dinar
Es l'apat principal del dia.  Lo ideal sería menjar d'hora, però clar, tot depen de l'hora que et despertis.  Començar sempre amb una amanida amb productes frescos de temporada.  El segón minimitzar els ingredients. No fer salses rares:cereals, llegums o patata són una bona combinació. Vapor, forn i planxa.

Sopar
El sopar ha de ser el menjar amb menys calories i quantitat de menjar. Cal anar-se'n a dormir amb l'estómac buit o almenys amb la sensació i per això hi ha tres opcions: 1 menjar molt poc, 2 menjar coses molt suaus o 3 només fruita.
Si opteu per l'opció 2 el millor és prendre verduretes en forma de sopa, fruita en forma de farinetes, i alguna proteïna en forma de formatge o iogurt.


Cada 15 dies fer dejú: Mai descarts fer dejuni ja que és molt bo per netejar i no tenir gula alhora de menjar.  Pot ser saltar-un dinar, estar dotze hores sense menjar o estar-quatre hores, cada quinze dies a base de sucs de fruites.

No comments:

Post a Comment

You can write in English, Spanish, Català, Português or Italiano. Thanks! Moltes grácies per comentar !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...