15.12.14

2014 in pictures

Tall de cabell! i mai més l'he tingut llarg:



Vaig anar a viure amb l'Ernesto:


Vaig estar a MasPalomas en un viatge de feïna de 10 dies.



Estava molt viciada a l'Instagram i a les meves classes de ceramica:



Canvi d'ulleres! 


Vaig passar un cap de setmana a Tossa de mar:


A l'estiu vaig fer tres setmanes de vacances: varem fer França (Toulousse, Bordeaux i Biarritz), Tudela, Denia.


Ah, i de Denia cap a Formentera uns dies més en bicicleta. 

Va ser l'any que varem pintar i arreglar l'estudi: 



A l'octubre em van fer fora de la feïna. Baixada d'encarregs a l'estudi. Aixó es el dinar de consolació del mateix dia que m'ho van dir: 



Vaig aprofitar per anar a Escocia a veure la meva amiga Rebeca i a Dénia per passar uns dies amb la familia. 



Quan vaig tornar ho vaig deixar amb l'Ernesto. Va ser trist, perqué no havia cap raó forta. 


A l'octubre d'aquest any vaig començar a ballar swing! Em va introduïr la meva amiga Alexandra i anavem a la Cooperativa social CIC, amb el Pere Anton i la Núria.  Gràcies al swing vaig aguantar aquests mesos ! 



1 comment:

  1. oh Xell, no havia vist este post. Que guay la foto amb l'Ernesto. No em crec que siga del 2014, fa ja 2 anys! un petonet, jo ara estic actualitzant el blog mes sovint.

    ReplyDelete

You can write in English, Spanish, Català, Português or Italiano. Thanks! Moltes grácies per comentar !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...