1.1.16

2015 in pictures

Varem començar la tradició d'encetar l'any amb un bany.

Vaig començar l'any sense feïna i em vaig apuntar a un Postgrau en Arquitectura i Sostenibilitat. També em vaig col·legiar com arquitecta. Tenia molt de temps, ja que el Postgrau era només els dijous. 

Passejava molt per Barcelona. 


I també estava bastant per casa.  I m'encantava. I vaig començar a fer Airbnb, llogant una habitació. 



I tenia molt de temps per ballar swing, al que em vaig engantxar molt.


M'apuntava a totes les activitats del swing com fer d'extra en grabacions de concerts. Em vaig organitzar l'estiu per marxar 1 mes a Herrang, un dance camp de swing. I el mes seguent, agost estaría a una granja ecologica també a Suecia.



i a fer moltes excursions per la muntanya.


Vaig anar a Denia a menjar la mona per Pasqua.


Organitzava berenars a casa , al solet de la terrassa:


I em feia molt amb la Marta:


Vaig fer de voluntaria i fotografa al Congrés d'Arquitectura i Salut:


I vaig passar un cap de setmana a Tarragona amb la Marta, el Pere Joan i la seva familia:


 Tres setmanes abans de marxar a Suecia vaig trobar feïna com a Office Manager a itnig. I em van dir que em deixaven marxar per mes i mig i m'esperaven després.



 I en tres setmanes vaig preparar les maletes per marxar a Suecia. Abans vaig passar per Denia i vaig veure a Mireia.


Vaig estar una setmana a Stockholm amb la Kahtrin i el Genis, i després cap a Herrang.



El museu de fotografia em va encantar.



La ciutat no tan. I aixó que me la vaig patejar tota.


A Herrang vaig arribar en la setmana de Setup que ens tocava construir tot. Estava de voluntari amb intercanvi de classes.



Herrang, una experiencia que mai oblidare: no només pel ball, sino pels amics que vaig fer i totes les experiencies que vaig viure.


Fent de voluntaria en la Lavanderia:


I visitant illes desertes :



Varem organitzar la millor festa de l'any: Invasion from mars! Mireu quines decoracions!!




A la tornada a Barcelona vaig continuar ballant molt, cada dos dies als Cubs de la Barceloneta.


Vem anar un cap de setmana a l'Emporda, a casa l'Anna i varem anar al Festival de Swing Out.


Al setembre Pepe va venir a veurem.  I vaig seguir ballant swing i Blues.



Per primer cop vaig anar a buscar castanyes al bosc i  després vem fer una super castanyada amb Sonia i Felix i tots els amics.


Al desembre vaig anar 4 dies a Madrid.


Vaig passar el Nadal a Barcelona com de costum i l'any nou a Denia, amb el ja tradicional bany el primer dia de l'any.

No comments:

Post a Comment

You can write in English, Spanish, Català, Português or Italiano. Thanks! Moltes grácies per comentar !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...