16.12.14

a random day in 2014


Em despertava cap a les 7.00-7.30 intentava esmorzar alguna cosa i sortia pitant cap a la feïna. Per arribar puntual, que l'hora d'entrada era entre les 9 i 9.30, havia d'estar al metro a les 8.00.




M'empassava quasi 40minuts de metro fins a Cornellà Centre i poder sentar-se era clau. Un cop a Cornellà em creuava tot el centre fins anar a buscar els Ferrocarrils per fer dues parades més fins a Molí nou.  Cada dia dedicava 2,5 en transportar-m'he. Tampoc es que perdes el temps, ja que el dedicava a pensar o llegir. Però es feia pesat.


 

2014 va ser també el perfí tenir un cotxe que el meu pare em va vendre per 2.500€. Sentir-m'he realitzada laboralment pel tipus de feïna que feia, però també explotada: A la feïna no deixaven clar si feiem les festes que hi havia fins l'ultim minut cosa que no podies planificar mai res. Els divendres sortiem a les 15h, pero la resta de dies feiem 9hores, amb una pausa d'1 hora per dinar on anavem a passejar pels voltants industrials de l'oficina.  Total, més de 12hores fora de casa. No arribava a casa fins les 20.30. 


Arribava a casa cap a les 20.30 amb poca energia. Fer el sopar i el dinar del dia següent. Veure alguna serie a la tele i al llit. I tornar a començar. 

Els dijous anava a fer classes de torn, al Guinardó, però la resta de dies poca cosa. 


No comments:

Post a Comment

You can write in English, Spanish, Català, Português or Italiano. Thanks! Moltes grácies per comentar !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...