11.9.14

Formentera en bicicleta

Fa menys una setmana que vaig tornar de Formentera, després de 4 dies moguentme gairebe en bicicleta. Es ric aquesta entrada perqué abans de partir buscava informació sobre FOrmentera i la bicicleta i poca cosa vaig trobar que no fes per ciclistes experimentats que van amb les seves mountain bikes per "fora pista".
No, jo no soc gaire esportista, tinc poca resistencia fisica pero m'agrada optar per la bicicleta simplement com a medi de transport. Així que pensant que Formentera no era massa gran, la meva parella i jo ens van animar.

Com arribar a Formentera
Nosaltres ja estavem a Denia, d'es d'on surten ferrys directes (3h) on pots portar la bicicleta gratuitament en bodega( amb la resta de vehicles). Denia-Formentera amb Baleharia i anada i tornada en dies diferents(existeixen ofertes anada intornada el mateix dia per 60€) surt a 130€. 
Desde Barcelona, la millor opció seria avio fins Eivissa(80-120€) i després ferry Eivissa-Formentera. Llogar una bicicleta estandard allà 4 dies surt sobre els 25€, bastant bé de preu. 

Allotjament


Els hotels son cars, no hi ha cap camping i està prohibit dormir a les platges ( encara que es diu que hiha molts hippies que viuen a les coves de les platges, no els he vist). Així només queda posades, mini apartaments i habitacions. A més la gent lloga d'un l'any per l'altre, així que les millors opcions ja estan agafades. Jo vaig llogar una habitació en una bonica casa típica, però ens va sortir bastant cara(no hi tornaria).  Sort doncs!  No us puc ajudar massa en aquest tema, pero si podeu, que estigui centric a l'Illa. Per mi la millor zona es per Sant Ferran. Cada día voldrás anar a un punt diferent de l'illa, es estiu i fa molta calor. Més val que estiguis en un punt central per poder moure't facilment. Si penses anar amb bicicleta i no ets gaire experimentat, ni pensis en llogar alguna cosa a La Mola!  

No comments:

Post a Comment

You can write in English, Spanish, Català, Português or Italiano. Thanks! Moltes grácies per comentar !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...